Sunday, October 31, 2010

Utusan gelar DAP perkauman, DAP kata akhbar UMNO penipu dan portal-portal pembangkang menjadi batu api....

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiPred_tMHDKuDNy3vC5mzpnTLda-pkv-iZinnSoDQ0JGds6a7O94FDned1RfEj1tnWHY92InA0GR6tCQhZxvYRdPBCEzWHir6MdwvWU6TGhiPLqZ07SWicRCaXxGZD4kj3iJrmAeQ-0FRj/s1600/DAP-Pijak+Gambar.jpg 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjv51gOStjuxl6B3HzjQjaMIZ2NlxZ6oNA2WBmEshv1KayQhhIruQMPHmvhI1cQUTnHYsd0vDBUa3-Ymj73mogC7bhcml6Xa8Zsn-UaVvR3PNGQjiyo7GeUsn6kQ-cDVDBtAKrAxUJOEqIG/s400/pijak01.JPG

Kita masih tak lupa bahawa tindakan menghina dan menjatuhkan maruah pemimpin-pemimpin kanan BN apabila DAP (Roket Naga Kepala 2) berjaya menawan Perak dan Pulau Pinang pada PRU 2008.

Memang patut Utusan mengelar DAP sebagai parti perkauman. Sebelum ini dalam banyak nukilan kita pun kita gelar DAP (Roket Naga Kepala 2) ini sebagai parti perkauman No.1 di Malaysia. Banyak yang tersembunyi dan di sembunyikan oleh Roket Naga Kepala 2 ini. Ianya akan di ketahui apabila Roket Naga Kepala 2 ini memerintah. Bagi kaum "sebelah sinun" mereka akan merasakan bahawa sudah sampai masanya untuk mereka pula memerintah Malaysia. Bagi kita masanya bukan sudah sampai tetapi tidak akan menjadi kerana:-

1. Kaum "sebelah sinun" tidak mempunyai suara yang terbanyak seperti org melayu dan bumiputra.

2. Parti-parti kaum "sebelah sinun" terlalu banyak untuk di satukan menjadi satu Roket Naga Kepala 2.

3. Kekuasaan politik sejak 53 tahun Malaysia merdeka terletak di bawah kekuasaan org Melayu dan bumiputra, maka agar sukar perkara tersebut boleh bertukar tangan dengan mudah kecuali ada pembelotan dan pengkhianatan.

4. Roket Naga Kepala 2 mesti menang 2/3 kerusi Parlimen, maka Roket Naga Kepala 2 mesti menang di kawasan-kawasan org Melayu dan bumiputra. Tujuan mereka dengan penubuhan Pakatan Rakyat (Rompah) adalah untuk mendapatkan suara majoriti tersebut. PKR (Mata Sepet) kita tak peduli yang memang anti UMNO/Dacing tetapi PAS yang dilihat contoh kpd umat Islam di Malaysia sanggup menggadaikan prinsip perjuangannya demi Putrajaya. Segala yang di lakukan oleh DAP adalah baik kerana mereka telah di tarbiyahkan dengan kebolehan membaca ayat-ayat suci Al-Quran di ceramah-ceramah dan boleh mengamalkan prinsip amal maaruf dan nahi mungkar serta mengamalkan pemerintahan Khalifah Umar Abdul Aziz. Inilah kekeliruan yang telah di wujudkan oleh pemimpin-pemimpin agama PAS dengan fatwa dan dalili-dalilnya.

5. Tujuan Roket Naga Kepala 2 ialah untuk menghapuskan apa yang ada di dalam Perlembagaan Malaysia iaitu keistemewaan dan hak-hak Melayu dan bumiputra, agama Islam, Bahasa Melayu, Raja-Raja Melayu dan lain-lain yang berkaitan dengan org melayu dan bumiputra.

6. Sokongan kepada Chin Peng - hero Malaya yang patut di beri penghargaan dan di kuburkan di Perak tempat kelahirannya.

7. Segala yang berkaitan dengan sejarah ingin di tuliskan semula seperti org Nasrani dan Yahudi menulis kitab Injil dan Taurat. Menentang hasrat kerajaan BN untuk mewajidkan mata pelajaran sejarah sebagai syarat kelulusan SPM.

8. Setiap permasalahan dan kepincangan serta kejadian yg menimpa kaum "sebelah sinun" akan di bela bermati-matian spt Teoh Beng Hock tetapi kemungkinan kes itu adalah akibat kematian bunuh diri maka Suruhanjaya Diraja tidak di usulkan oleh Roket Naga Kepala 2. Maka terpaksalah Persatuan Teoh Beng Hock meredah 1 Malaysia sampai ke Galas untuk berjumpa dgn pemimpin-pemimpin MCA dan Gerakan untuk mengemukakan bantahan dan mengesa kerajaan menubuhkan sebuah Suruhanjaya Diraja untuk menyiasat kes tersebut. Sekiranya MCA dan Gerakan enggan maka itu akan di jadikan modal politik oleh Roket Naga Kepala 2 dalam kempen-kempen politik pada kaum "sebelah sinun".

9. Pendedahan Pakatan sulit PKR dan DAP oleh Zulkifli Nordin. Ini bukan baru. Pada kita ianya sudah wujud lama sejak Anwar Ibrahim di pecat drp jawatan TPM lagi. Ini adalah tujuan untuk membalas dendam kepada UMNO/BN sahaja. Inilah contoh-contoh pembelotan dan pengkhianatan org Melayu terhadap bangsanya sendiri. Kemungkinan sejarah akan muncul kembali adalah di awang-awangan tetapi kita akan cuba menghalangnya dengan menyebarkan segala berita palsu, fitnah dan pembohongan yang cuba di mainkan oleh PKR dan DAP dalam menambat hati org Melayu dan bumiputra untuk bangkit menentang UMNO/BN dalam PRU 13 nanti. Biar berputik di mulut tetapi jangan berputih di mata biar kalah dahulu tetapi menang kemudian jangan menang sorak tetapi kampung tergadai. Inilah yang terjadi kepada org Melayu dan bumiputra di Malaysia sekarang kerana terlalu taksub dan percayakan pemimpin maka sanggup menghina dan membelakangi Al-Quran dan Sunnah Nabi demi kepentingan politik dan kekuasaan Putrajaya.

10. Agama Islam telah di cemari dengan berbagai cara oleh DAP dan konco-konconya tetapi org Islam tetap mempertahankan tindakan DAP tersebut seolah-olah pemimin-pemimpin UMNO/BN yang bersalah kerana kurang pengetahuan agama dan kurang alaim-ulamanya. Akibatnya umat Islam terus terkeliru dan di sesatkan oleh fatwa dan dalil PAS yang menurut sahaja tindakan DAP kerana kononnya pucuk kepimpinan Putrajaya akan dapat pada PAS apabila Pakatan Rompah menang PRU 13 dan menawan Putrajaya.





KUALA LUMPUR, Oct 31 — A week after the Umno general assembly that preached inclusiveness, the party-owned Mingguan Malaysia accused DAP of being racist and called it the worst danger facing the country.

DAP Bukit Bendera MP Liew Chin Tong immediately responded to the paper’s columnist Awang Selamat’s accusation, saying Umno and the Utusan Malaysia weekly edition  are liars.

No comments:

Post a Comment