Friday, May 3, 2013

AMANAT DOKTRIN PAS...UNTUK 5/5/2013...TAPI DOKTRIN PAS DALAM PAKATAN SI BIADAP, SI GILA KUASA DAN SI PENDENDAM...KERUSI BEREBUT...JAWATAN BEREBUT...AMANAT PUN NAK BEREBUT JUGA KE?????


pakatan_rakyat_logo_dan_bendera

BOLEHKAH KITA PERCAYA DOKTRIN PAS NAK MEMBELA BANGSA MELAYU DAN MEMPERTAHANKAN ISLAM. NIKKY AJIS DAN HADI AWANG DALAM SETIAP UCAPANNYA MEMLABELKAN PARTI UMNO SEBAGAI PARTI KEBANGSAAN DAN ASSABIYAH KERANA MEMBELA BANGSA MELAYU DAN TIDAK MEMPERTAHANKAN ISLAM. SEKARANG DALAM AMANAT SEBELUM PARA PENGUNDI TURUN MENGUNDI PADA 5/5/2013 DOKTRIN PAS "TUKAR" LAGU NAK JAGA BANGSA MELAYU PULA. DOKTRIN PAS NAK MEMPERTAHANKAN ISLAM????? MAMPU KE DOKTRIN PAS NAK MELAWAN DOKTRIN DAP DAN DOKTRIN ANWARISNAS????? TENGOK KALIMAH ALLAH [SWT] DAN HUDUD [DOKTRIN PAS] HANCUR DI TENGAH JALAN. PADA KITA BACA AMANAT ITU BOLEH PERCAYA JAUH SEKALI TAKUT NANTI JADI "MANIFESTO BUKAN SATU PERJANJIAN"...


PAS memberi jaminan akan mempastikan Islam dan Melayu terbela sepenuhnya dalam Pakatan Rakyat jika ia mendapat mandat mentadbir negara selepas pilihan raya umum ke 13 ini. Jaminan ini diberikan oleh dua pemimpin tertinggi PAS iaitu Mursyidul Am Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat dalam kenyataan berasingan mereka.

"Saya dengan ini, memberi jaminan seutuhnya sekiranya Pakatan Rakyat menguasai Putrajaya, maka PAS akan terus menjunjung kemuliaan Islam dan memastikan kedaulatan Raja-Raja Melayu sebagai tunjang kepada sistem Raja Berperlembagaan," kata Tuan Guru Nik Aziz dalam kenyataannya.

"PAS akan memastikan kepentingan Melayu dan Islam terjaga dengan baik dalam Pakatan Rakyat tanpa sedikitpun mengganggu atau bertindak tidak adil kepada mana-mana pihak," kata Tuan Guru Abdul Hadi pula dalam kenyataannya.

"Maka kewujudan agensi dan entiti seperti UITM, MARA, Tabung Haji dan lain-lainnya akan terus diperkukuhkan sesuai dengan tuntutan masa untuk menghadapi cabaran yang semakin sengit di dunia luar," tegas beliau lagi.

SI TIN CHUAK AJAK KITA RENUNG SUASANA POLITIK DAN EKONOMI TOLAK PAKATAN SI BIADAP, SI GILA KUASA DAN SI PENDENDAM...

Pengundi digesa mengambil pendirian tegas dalam PRU 13 dengan memikirkan masa depan yang lebih baik untuk generasi muda, supaya mereka dapat menikmati kehidupan lebih baik dan selesa pada masa akan datang. Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua menyeru para pengundi mengenepikan soal parti politik yang disokong dan merenung kembali suasana politik dan ekonomi yang tidak menyebelahi rakyat bawahan.

“Ini hakikat yang berlaku di Malaysia dan PRU 13 inilah sebuah peluang terbaik yang tidak patut diabaikan oleh pengundi untuk memilih sebuah kerajaan yang lebih telus dalam usaha membela rakyat. “Tekanan hidup yang tinggi ketika ini mesti dipulihkan dengan membasmi amalan kronisme dan rasuah yang semakin membarah dan tidak diberikan perhatian oleh kerajaan sedia ada,” kata Tian kepada Keadilan Daily.

“Adat resam murni di Malaysia juga dihancurkan oleh budaya politik fitnah, lucah dan samseng yang akhirnya membentuk sebuah masyarakat yang hilang nilai ketimuran yang luhur,” tambah calon yang akan mempertahan Parlimen Batu pada hari pengundian Ahad ini. Kata Tian, pengundi juga perlu menginsafi bahawa sektor pendidikan, kesihatan dan perumahan sangat membebankan generasi muda untuk mereka meneruskan kehidupan yang sempurna.


No comments:

Post a Comment