Friday, March 2, 2012

JANGAN USIK PEMIMPIN "SUKA SAMA SUKA" DAN DAP...

Teguran melawan Towkay


Kita sudah di perlihatkan bagaimana teguran dan kritikan kepada Pakatanal "Suka Sama Suka" telah di buat oleh Hasan Ali dan Ustaz Nash Mat Isa dalam persoalan Agama Islam itu sendiri yg amat di dokong dan di perjuangkan oleh Doktrin Islam PAS. Teguran yg bernas utk memantopkan dan memastikan pelaksanaan perjuangan Islam itu berterusan dan diperlihatkan dan di praktikkan apa-apa yg di janji-janjikan semasa PRU12 dahulu. Malangnya terguran dan kritikan yg di anggap sebagai melawan Towkay dan tindakan yg bertentangan dengan Manifesto Hikayat 100 hari Buku Jingay. Pada Pakatanal "Suka Sama Suka" Hikayat 100 hari Buku Jingay itu lebih utama daripada tindakan yg boleh mematikan langkah-langkah "Nahi mungkar Amal Maaruf" yg ingin di bawa oleh Hasan Ali dan Ustaz Nash Mat Isa.

Oleh kerana sudah tidak tahan dengan kerenah dan kritikan pedas Hasan Ali dan Nash Mat Isa, maka Doktrin Islam PAS telah mengambil keputusan sebulat suara utk menyingkirkan Hasan Ali daripada PAS tetapi Nash Mat Isa belum di putuskan lagi. Inilah contoh bagaimana Doktrin Islam PAS mematikan langkah-langkah pemimpin2 yg ingin memperjuangkan Islam tulen, bangsa Melayu dan negara Malaysia. Siapa yg rugi dan Siapa yg untung????? Dalam persoalan ini tiada siapa yg untung tetapi siapa yg rugi itu akan menjadi berlipat kali ganda kerana kerosakkan dan kemusnahan yg bakal di timbulkan oleh org-org yg di pecat kerana ingin menegakkan dan memartabatkan perjuangan Islam, bangsa Melayu dan negara Malaysia atau IMR [Islam, Melayu dan Raja-Raja Melayu].

Pertelingkahan ini di burukkan lagi oleh MB PKR yg mengumumkan bahawa jawatan hal-ehwal Agama akan di sandang oleh MB PKR bukannya EXCO yg baru di lantik bagi menggantikan Hasan Ali. Ini memperlihatkan betapa Doktrin Islam PAS tidak mempunyai sebarang kuasa dan power di dalam pemerintahan kerajaan Pakatanal "Suka Sama Suka" di Selangor Darul Ehsan yg banyak di kuasai oleh PKR dan DAP. Presiden Doktrin Islam PAS hanya mengatakan bahawa MB PKR selalu berbincang dengan DYMM Sultan maka lebih mudah kalau MB PKR yg pegang jawatan tersebut. Tok Guru Doktrin Islam PAS pula kata itu urus tadbir Negeri Selangor Darul Ehsan. Ini juga menunjukkan bahawa Doktrin Islam PAS hanya di perlukan apabila utk mendapatkan sokongan bagi sesuatu agenda politik Pakatanal "Suka Sama Suka" atau utk mendapatkan undi dari kalangan umat Melayu dan Islam di Malaysia. Kita boleh melihat apabila Pakatanal "Suka Sama Suka" nak buat demo maka yg ramai turun adalah puak-puak Doktrin Islam PAS aje. Oleh itu dapat di simpulkan bahawa Doktrin Islam PAS hanya sebagai BADUT Politik PKR dna DAP yg selalu di jadikan keldai atau kuda tunggangan PKR dan DAP dalam merealisasikan impian Pakatanal "Suka Sama Suka" utk mendapatkan Putrajaya dan jawatan Perdana Menteri walaupun pun terpaksa bergolok bergadai. Maka tersungkurlah Doktrin Islam PAS di lembah "suka sama suka" di Selangor!!!!!


Doktrin Islam PAS hantar "Kita sokong Komunis Malaya"

Kemelut terkini ialah permasalahan EXCO negeri Kedah di bawah PAS yg sedang berantakkan. Bergegar tiang seri rumah Negeri Kedah Darul Aman. Kita pun tak tahu apa puncanya tetapi ianya berkaitan dengan permasalahan urus tadbir kerajaan Doktrin Islam PAS Negri Kedah Darul Aman. Darul Aman itu maknanya Kedah memang aman dan sejahtera. Malangnya sekarang tidak seaman dan sesejahtera yg di harapkan oleh rakyat Negri Kedah Darul Aman. Saf2 kepimpinan atasan Doktrin Islam PAS Negeri Kedah Darul Aman bercangkaran dan melodehkan ketidak bolehan mereka dalam mengurus tadbir Negeri Kedah Darul Aman. Adakah ini kerja-kerja kotor UMNO yg ingin melihat Doktrin Islam PAS Kedah berpecah belah????? Doktrin Islam PAS terpaksa  mencari formula terbaru bagi menyelesaikan pertelagahan antara Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak dengan kumpulan Datuk Phahrolrazi Zawawi.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvm2eX3Ty5MQGgvdk1qJqyN-ZibcDnnqYRPuVNK9sgXMAQtsdrBlxLaaRf_c30FRRcQu6DWFqs18yD9cXYYpVk-wxPE-jwSwcUWjzlNj5kNI7ixT8vPY0iyKEo-RPtip8hujO5W-GCq3I/s400/Anwar+Ibrahim.JPG
Kita akan mempertahankan keselamatan Negara Israel

Penjelasan Pengerusi Biro Politik Hamas, Dr. Mousa Abu Marzook yang menolak pendirian pertubuhan itu selari dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim mengenai keselamatan Israel, menunjukkan Pemimpin "Suka Sama Suka" memang memberikan keutamaan kepada negara Yahudi terbabit. Surat-surat komitmen kerajaan Malaysia membantu rakyat Palestin itu yang ditindas dan dizalimi oleh rejim Zionis telah terbukti menerusi surat-surat yang ditulis oleh bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad dan didedahkan kepada umum. Ini menunjukkan betapa telus dan terbukanya kerajaan Barisan Nasional yg tidak takut utk menegakkan kebenaran. Sekarang siapa yg terkenal dengan "AUTAMAN"?????

Akhir kata ke manakah Malaysia ingin dibawa sekiranya Pakatanal "Suka Sama Suka" ini dapat memerintah Malaysia selepas PRU13 nanti????? Kalau di Selangor begitu, di Kedah begini, di Penang dan di Kelantan bagaimana pula????? Kalau pemimpin2 Pakatanal "Suka Sama Suka" kata begitu dan begini yg mengelirukan rakyat Malaysia, bagaimana Pakatanal "Suka Sama Suka" hendak membentuk satu pasukan yg mantop utk mentadbir Negara Malaysia yg mempunyai berbagai bangsa, agama, budaya dan fahaman yg berlainan. Adakah dengan penggantungan kepada bahan rujukan Hikayat 100 Hari Buku Jingay sudah mencukupi utk memastikan bahawa Wawasan 2020 dapat dicapai. Pada dasarnya adakah Pakatanal "Suka Sama Suka" dapat memberikan rakyat Malaysia "good governance", pengurusan ekonomi dan kewangan yg manpan, pembangunan serta kemajuan yg lestari?????

No comments:

Post a Comment