Saturday, March 17, 2012

SEMAKIN HARI SEMAKIN PANAS...


Mr. Kitul Moden


Negara di gemparkan dengan pendedahan terbaru iaitu YAB PM menggunakan duit kerajaan utk belanja Majlis Pertunangan anaknya. Ini telah di dedahkan oleh Strategis Autaman Parti Kelentong Rakyat, Mr. Kitul Moden Rafizi. Pejabat PM menafikannya tetapi Si Kitul Moden Rafizi tak puas hati terus desak lagi. Pihak Shangri-la pula keluarkan statement katakan bahawa YAB PM bayar sendiri perbelanjaan Majlis pertunangan anaknya sebanyak RM400,000-00. Tapi Si Kitul Moden Rafizi ini tak berpuashati babitkan pula Majlis Harijadi YAB PM pula sebanyak RM80,000-000. Kenapa perkara ini di bangkitkan. Apa kena-mengena dengan perbelanjaan peribadi YAB PM dengan Kewangan Negara. Adakah Si Kitul Moden Rafizi ini menonjolkan bahawa YAB PM ini boros dan tidak tahu mengawal citarasanya dalam berbelanja. Adakah tujuan sebenarnya adalah utk menyerang isteri YAB PM yg sudah mendapat jolokan sebagai "Imelda Marcos" in the making oleh Parti Kelentong Rakyat. Inilah contoh bagaimana pengaruh Yahudi telah meresap ke dalam urut nadi Parti Kelentong Rakyat. Serangan kerajaan UMNO dan Barisan Nasional dari segala segi timbulkan persepsi dan propagandakan autaman, fitnah, pembohongan dan dusta supaya rakyat terus terkeliru dengan agenda-agenda tersebut dan terus membenci kerajaan UMNO dan Barisan Nasional. Persepsi benci dan prasangka buruk itu harus di teruskan bagi memastikan bahawa Pemimpin "suka sama suka" yg gilakan jawatan Perdana Menteri Malaysia itu dapat apa yg di gilakan dan konco-konconya akan dapat habuan bila kuasa Perdana Menteri sudah dalam tangan. Kita sentiasa berikan ingatan kepada rakyat Malaysia "JANGAN MEMPERDANAMENTERIKAN PEMIMPIN "SUKA SAMA SUKA".
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgTYkTV6w4qOxUDCLC18ronTWEq3LmuCmd04C2TPcgh1tyOvUMNYNZCrZRgIBw4GwIURMk2OSSns-8kjqARPls5JlyVziE8cttnpJJg5I93ynbXbL64bySpzGr1QfsdH523nBUqs_lFl5d1/s1600/videoanwar.gif
Pemimpin "Suka sama Suka"


Kemudian bangkit pula isu-isu kaitan Parti Kelentong Rakyat dengan badan-badan Yahudi seperti NDI, SIAPA YG MENULIS SURAT KPD...Presiden National Endowmwnt for Democracy (NED), Carl Creshman dan George Soros????? SIAPA YG BERSEKONGKOL DENGAN...Konrad Adeneur Foundation (KAF)????? Timbalan Presiden Parti Kelentong Rakyat hanya fitnah dan kerja buruk UMNO terutama UMNO Selangor. Kalau fitnah cuba buktikan bahawa itu adalah fitnah dengan memberikan alasan itu adalah fitnah adalah seperti org mengatakan bahawa itu adalah benar dalam penafian. Pasti Parti Kelentong Rakyat tertanya-tanya mana depa dapat maklumat tersebut????? Kita nyatakan di sini tidak mustahil Malaysia akan mengadakan hubungan Diplomatik dengan Negara Haram Israel kalau Parti Kelentong Rakyat ini berkuasa dan tidak mustahil juga bahawa puak-puak Yahudi ini menyalurkan dana dan peruntukkan utk menjatuhkan kerajaan dan utk menyebarkan autaman, fitnah, pembohongan dan dusta terhadap kerajaan UMNO dan Barisan Nasional. Kita tunggu perkembangan seterusnya mengenai dana  dan gerak kerja Yahudi ini dalam pilihanraya di Malaysia.

Pemimpin "suka sama suka" itu cuma memcabar Ketua Pemuda UMNO membidas tindakan Mantan PM yg pernah menulis tiga pucuk surat kepada tiga PM Negara Haram Israel. Pendedahan kerajaan Barisan Nasioanl tentang surat-surat tersebut kpd rakyat Malaysia telah menunjukkan sikap berani dan telus kerajaan Barisan Nasional dalam menegakkan kebenaran. Adakah Pemimpin "suka sama suka" ini berani utk menegakkan kebenaran. Betul juga kata-kata Raja Mandaliar [RPK] tentang Pemimpin "suka sama suka"...
The article, ‘Anwar’s clownish rants’ in the NST yesterday, has reinforced my perception that this man is truly public enemy No 1, and shouldn’t be let loose on the streets any longer...Yes, it’s true, how can a man with a bad back and wears a sympathetic neck-brace gets to jet around the world, badmouthing our country? How does he manage to hold together, a loose rag-tag Opposition coalition called the Pakatan Rakyat with such a bad back?...While PAS struts around with their ‘serban’ style turbans and green suits portraying a ‘holier than thou’ attitude, DAP looks more like Chinese ‘cat loving’ cowboys trying to implement a CAT administration everywhere...Like the ‘Orang Minyak’ a slicky man dressed in a coat of black oil, Anwar Ibrahim is so slippery that the minute you managed to grab him, the next minute he’s disappeared into thin air. Such is his reputation, that today he still walks the country a free man, even though tonnes of police reports are piling up gathering dust all over the country made against him for his gross misbehaviour...

Adakah Pemimpin "suka sama suka" ini boleh di kategorikan sebagai "Orang Minyak" moden yg sungguh licik dalam mempropagandakan agenda-agendanya utk menjatuhkan lawan dan kawannya dalam arena politik supaya cita-citanya utk menjadi PERDANA MENTERI tercapai. Kita tak pernah tengok mana-mana Pemimpin dalam arena politik Malaysia selama 54 tahun Malaysia merdeka terlalu tamak dan gilakan kuasa PERDANA MENTERI. Adakah ini petunjuk Allah (SWT) bahawa Firaun zaman moden akan muncul?????

YAB PM akan melawat Selangor...maka kerajaan PKR Selangor sibuk membuat kenyataan bahawa...Residents of low-cost flats with bulk meters can finally enjoy free water for the first 20 cubic metres like the rest of Selangor from April 1 onwards...“We urge residents of low-cost flats to push their management corporations, joint management bodies and residents’ associations to contact their COB (controller of building) in order to get free water,” said Iskandar Abdul Samad, chairman of the S...elangor State Housing, Building Management and Squatter Committee, in a statement today...In March 2008, the Pakatan Rakyat-led Selangor government launched the free water policy, which allowed households to get the first 20 cubic metres of water for free...But flat-dwellers, many of whom are from the lower-income group, were excluded due to the bulk meters installed in their buildings...Kenapa rakyat Selangor yg tinggal di rumah pangsa, apartments, dan condominium terpaksa tunggu 4 tahun baru perkara itu hendak di laksanakan. Adakah ini "rasuah pilihanraya". Almaklumlah sokongan di kalangan rakyat Selangor terhadap Pakatanal "suka sama suka" sekarang semakin hari semakin merundum, maka kerajaan PKR terpaksa melaksanakan sesuatu drastik itu memperbaiki mana-mana kebocoran yg sudah nampak nak runtuh. Kita nampak yg nak runtuh nanti ialah kawasan Ijok di mana YB Kuala Selangor dan MB PKR gagal dalam menyelesaikan permasalahan rakyat.

YB Kuala Selangor

YB Kuala Selangor ini cuba menyelesaikan pertikaian pasal hal tanah di Ijok yg tak boleh di selesaikan oleh MB PKR. Tapi gagal juga. Nampaknya rakyat Ijok sudah meluat dan fed-up dengan kedua-dua YB PAS dan MB PKR ini. YB Kuala Selangor yg telah membuat sensasi dengan mengatakan bahawa Non - Muslim pun boleh menjadi Timbalan Presiden Doktrin PAS, sehinggakan Mantan PM kata lebih baik bubuh aje Penasihat Doktrin DAP Rasis sebagai Presiden Doktrin PAS. Nampak tak gaya dan lenggong politiknya yg cuba memancing undi kaum Cina dan India kpd Doktrin PAS. Statement ini oleh YB Kuala Selangor ini lebih dahsyat lagi...The majority the Malay votes are being scared off from Pakatan Rakyat (PR) due to Umno’s “alarmist tactics of using the threat of Christianisation against Islam” and cash handouts to low-income households, most of whom are Malays, said a PAS policy wonk last night...Kuala Selangor MP Dzulkefly Ahmad told a forum his Islamist party was “finding the Malay vote a big challenge"...Kerajaan Barisan Nasional hanya membantu golongan yg berpendapatan RM3,000-00 ke bawah. Semua lapisan rakyat dapat tak kira bangsa, agama dan fahaman politik. Pihak pembangkang sentiasa menaburkan dan menyiberkan sentimen kebencian terhadap kerajaan Barisan Nasional walaupun perkara itu baik utk rakyat. Permasalahan murtad di Selangor ini memang sudah meruncing dan ianya telah di dedahkan oleh bekas pemimpin Doktrin PAS sendiri yg telah menubuhkan NGO Jati. Oleh itu agak sukar utk Doktrin PAS di Selangor ingin mengatakan bahawa tuduhan murtad itu adalah datangnya dari UMNO.

Adakah Parlimen Ampang akan jatuh ke tangan Barisan Nasional apabila perkara ini terjadi...Congratulate YB. Zuraida Kamaruddin, the MP for Ampang, for being successfully able to replace her former crony, Mr. Tan Hua Meng (ex-MPAJ councilor Zone 8) with Mr. Tan’s close friend and proxy, Mr. Fong Teck Keong (current MPAJ councilor Zone 8). It must be expressly mentioned here that this is a brilliant strategic move as Mr. Tan has outlived his usefulness and that a professional was brought ...in to replace him to advance to a higher level of corruption...For those uninformed, Mr. Fong was the unnamed “FTK” mentioned in the past editorial, the “independent contractor” that was nominated by Mr. Tan, and seconded by YB. Zuraida, to undertake the building of Ampang Walk in the vicinity of Spectrum Shopping Mall, the project that did not have the mandatory building approvals from MPAJ during the time of construction, and the project that still does not possesses any building/renovation approvals from MPAJ now (after construction, commissioning and usage)...Kalau UMNO berkata mereka boleh buat maka PKR pun boleh buat juga...PKR sought US$10m kickback from developer...Company Azam dan Azan Sdn Bhd (AASB)...CONTRACT...AASB with the Selangor government in 1997 involved the relocation of the existing Selayang market plus a workshop and a multipurpose office owned by Majlis Perbandaran Selayang (MPS)...KITA TUNGGUUUU...siapakah Towkay2 PKR yg dapat kickback itu?????

Di Perak...YAB PM telah membuat kunjungan berkali-kali bagi mengembelingkan tenaga dan gerak kerja Barisan Nasional jangan lesu sahaja. Pakatanal "suka sama suka" sekarang sibuk masuk ke kampung2 bagi ceramah one to one dengan rakyat kampung2 di Perak memandangkan kononnya rakyat di bandar2 akan menyokong Pakatanal "suka sama suka". Kita masih ingatlah ungkapan "Black Metalic" oleh YB Taiping yg di buat semasa ceramah di Perak di hadapan puak-puak Doktrin PAS. Kita yg peliknya puak-puak Doktrin PAS ini turut ketawa terbahak-bahak dan menyetujui ungkapan-ungkapan YB Taiping itu. Inilah contoh bagaimana RASISnya DOKTRIN DAP ini tetapi kalau UMNO mengatakan perkara tersebut maka akan di arak merata ceruk di Malaysia ini mengatakan bahawa UMNO rasis dan anti Malaysia Malaysian.

Di Pahang pula Pakatanal "suka sama suka" mengembelingkan demo jalanan utk membantah isu pembinaan Lynas yg di ketuai oleh YB Kuantan a.k.a kaki Fauziah Fitnah. Ianya berterusan walaupun YB Hulu Langat telah mengatakan bahawa loji Lynas itu selamat kerana YB Hulu Langat mempunyai kepakaran dalam bidang nuklear tapi YB Kuantan hanya ada kepakaran dalam menabur fitnah sahaja. Kita pasti kerajaan tidak akan mengabaikan keselamatan dan kesihatan rakyat Pahang demi untuk mengejar keuntungan pelaburan. Kerajaan juga telah menubuhkan Jawatankuasa PSC utk melihat sektor keselamatan Lynas ini. Jawatankuasa ini di wakili oleh 4 kerajaan, 3 pembangkang dan 1 bebas. Keputusan akan di ketahui sekitar April, 2012.


Kuantan MP YB Fuziah Salleh vs Lynas "Radiation Safety 
Officer" Nick Tsurikov
YB Kuantan a.k.a YB Fitnah
Kewujudan reaktor nuklear milik Nuklear Malaysia di Bangi sejak tahun 70-an adalah bukti kepada kejayaan kerajaan BN ini. Setakat ini tidak ada seorang kakitangan atau penduduk setempat yang terjejas dengan kesan sampingan yang disebabkan oleh radiasi nuklear seperti yang menjadi tajuk bantahan Pakatan Rakyat terhadap kerajaan dalam isu Lynas. Jika Pakatan Rakyat benar-benar prihatin dengan masalah kesihatan dan pencemaran ekosistem penduduk setempat, mereka seharusnya telah mengambil tindakan menutup loji Nuklear di Bangi itu sebelum menjuarai isu Lynas di Pahang. Barulah boleh dikatakan mereka ikhlas dalam menjuarai isu ini demi alam sekitar bukan faktor ekonomi. Tapi mereka tidak melakukannya kerana mereka tahu loji tersebut tidak membahayakan sesiapa sejak mula dibina hingga sekarang.

Selain loji Nuklear di Bangi, sebuah kilang magnet nadir bumi, Shin Etsu Sdn Bhd juga di Selangor turut terlibat dalam soal pemprosesan bahan dari nadir bumi untuk produk keluarannya sejak 90-an lagi. Kenapa kerajaan Selangor sekarang dan Fuziah sendiri tidak membantah kewujudun kilang tersebut????? Adakah kerana ia akan menjejaskan ekonomi Selangor dan pendapatan rakyat Selangor yang akhirnya akan membawa kepada tumbangnya Pakatan Rakyat di Selangor?????

MB PAS Kedah




 Di Kedah berbagai kelemahan dan kepincangan dalam urus tadbir Kerajaan PAS Kedah di perlihatkan kepada rakyat Kedah. Rentetan terbaru ialah kedegilan dan kegilaan dua Exco yg cuba utk memujuk lain-lain exco supaya menumbangkan pentadbiran MB Kedah ini. Kita simpati dan kesian dengan bebanan yg di pikul oleh MB Kedah dalam merencankan Kedah sebagai Negeri Sejahtera kerana beliau tidak dapat sokongan penuh dari Exco2 Kedah sendiri. Beliau lebih mirip kepada konsep 1 Malaysia kerana beliau tahu bahawa Kedah ini bukan Kelantan. Itulah sebabnya beliau menolak Hudud Doktrin PAS kerana beliau kata persetujuan dari ahli-ahli Pakatanal "suka sama suka" mesti di pelorehi dahulu. Itu sahaja sudah menunjukkan kegialan dan kecelaruan pentadbiran Kerajan PAS Kedah. Ini di terukkan lagi oleh campurtangan Parti PAS Pusat dalam Pentadbiran Kerajaan PAS Kedah yg telah mengatakan bahawa Kerajaan PAS Kedah akan di pantau oleh Jawatan Kuasa Pemandu.  Peranan jawatankuasa pemandu yang ditubuhkan Pas pusat bagi memastikan pelaksanaan manifesto Pas Kedah membuktikan bahawa kerajaan negeri Kedah yang diterajui parti itu gagal menunaikan janji yang disenaraikan dalam manifesto parti berkenaan. Apabila Pas Pusat mahu memantau kerajaan Pas Kedah supaya melaksanakan manifesto, mereka mengesahkan keresahan rakyat tentang kegagalan Pas Kedah mentadbir negeri dengan baik. Sekarang dengar khabar MB PAS Kedah nak gi bercuti pulak...PENING...PENING...PENING...

Maka rakyat Malaysia fikir-fikirkan lah...dua negeri belum kita usik lagi iaitu Penang dan Kelantan...kita akan cuba bawa di dalam story board yg lain pula...




No comments:

Post a Comment