Saturday, April 28, 2018

Pakatan Harapan yang bercelaru untuk PRU14...

PKR mengalami konflik dalam percaturan calon-calon bertanding untuk PRU14 antara kem Rafizi dan kem Azmin Ali. Ini terus berlanjutan semasa pernamaan calon yang mana calon tidak batalkan pencalonannya dan ada pula calon yang tidak mematuhi peraturan-peraturan pilihanraya. Akhirnya ramai calon-calon Pakatan Harapan gagal untuk meneruskan perjuangannya kerana dibatalkan percalonannya dan hilang kelayakan untuk menjadi calon.

Bila ini terjadi maka jentera fitnah dan pembohongan Pakatan Harapan yang di ketuai oleh CEO Invoke mula menjalankan "anasir fitnah dan pembohongannya".




Ini pula penyebar "Fake New" di Sabah yang menceritakan kawasan-kawasan tertentu telah di menangi oleh Warisan dan/atau Pakatan Harapan menang tanpa bertanding.

SILAP SENDIRI...


KELEPETOKRASI...

Tok Jib curi dan rompak duit rakyat melalui 1MDB tapi mana buktinya sampai YB Kepong yang menjadi Timbalan Pengerusi PAC dulu tak terpilih sebagai calon PRU14 sebab mempertahankan kebenaran...bila tanya mana duit "balance" Tanah Ijok terus lagi naik GRAB...bila dapat undi rakyat di baldikan...kononnya CAT anti-rasuah tetapi dia sendiri salah guna kuasa dan rasuah dalam pembelian bunglow jalan pinhorn...siap bagi duit kowtim lagi untuk projek Telewong Tokong...kedai roti pun tidak terurus dan bukan dia punya kemudian nak jual tak boleh kerajaan & Tok Jib halang...siap cakap kerajaan & Tok Jib sabotage jet peribadi dia...lu tak boleh bertanding sebab lu ada denda RM2,000-00 lu jangan le salahkan kerajaan & Tok Jib...macam-macam kelepetokrasi Pakatan Harapan...akhirnya rakyat tertanya-tanya deme-deme ini boleh caya ke?????

No comments:

Post a Comment