Saturday, December 4, 2010

Najib atau Anwar?


Siapakah yang patut rakyat sokong semasa PRU 13 dan siapakah yang paling layak untuk memimpin Malaysia selepas PRU 13. Adakah Najib calon yang paling layak kerana segala gerak kerja yang di laksanakan telah membuahkan hasil dan dapat di terima rakyat terutama konsep 1 Malaysia. Bagaimana pula dengan Anwar yang lebih banyak berpolitik fitnah dan pembohongan serta menyebarkan dan memburukkan nama Malaysia di luar negara. Adakah Anwar layak untuk jawatan PM di Putrajaya. Kita letakkan semua pandangan dan keputusan di tangan rakyat yang akan menentukan segala-galanya di PRU 13 nanti. Demokrasi dtg drp rakyat, untuk rakyat dan oleh rakyat. 

Siapa akan menjadi pemegang kunci Putrajaya Najib atau Anwar?

Sandiwara politik kadang kala boleh menghiburkan kerana masing-masing ingin menjadi juara rakyat...Siapa yang bakal menjadi pemegang kunci Putrajaya.

Kita rakyat yang akan menentukan siapa yang layak untuk memegang kunci Putrajaya. Oleh itu kita gunakan mandat yang ada pada kita untuk meletakkan parti-parti yang akan menjulang kita ke mercu kejayaan. Mandat tersebut mestilah berdasarkan pemikiran yang rasional dan pertimbangan yang wajar jangan termakan dengan dakyah dan fitnah, retorik dan gimik politikus yang gemar cakap lain kemudiannya akan membuat lain ataupun tak buat apa-apa langsung. KITA MESTI INGAT AKAN GAGASAN DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA....


No comments:

Post a Comment