Friday, November 16, 2012

Adakah ini pemimpin yang akan menjadi Perdana Menteri sekiranya Pakatan si biadap, si gila kuasa dan si pendendam dapat sekumtum bunga tahi ayam di laman Putrajaya?????


Anwar Ibrahim
Pertaruhan Pakatan si biadap, si gila kuasa dan si pendendam sebagai PM
Pakatan Rakyat hari ini sepakat mengumumkan untuk melantik Ketua Umumnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri sekiranya perikatan itu berjaya menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13). Si Tokong Lim Dynasty kata Anwar Ibrahim adalah pemimpin yang paling bersih di Malaysia.

Sungguh pun begitu semasa Muktamar Doktrin PAS bukan Anwar Ibrahim di sandarkan sebagai PM tapi sebaliknya Amant Hadi Awang di jadikan calon sebagai PM kerana berjaya mengeluarkan Amanat Hadi Awang untuk rakyat Malaysia.



ABDUL HADI AWANG
Amanat Hadi Awang

Dalam Kongres Doktrin DAP, Karpal Singh telah memperbetulkan kesilapan Doktrin PAS dengan mengatakan bahawa sekirannya Pakatan si biadap, si gila kuasa dan si pendendam dalam sekuntum bunga tahi ayam di laman Putrajaya maka selayaknya Anwar Ibrahim jadi PM bukan Hadi Awang.

Nanti kita lihat siapa yang akan bercakaran macam kucing dan anjing untuk kerusi "PM" di kalangan Pakatan si biadap, si gila kuasa dan si pendendam. Adakah rakyat Malaysia nak serahkan jawatan itu kepada Pakatan si biadap, si gila kuasa dan si pendendam. Kita tinggu PRU 13 nanti jawapannya lebih clear.

No comments:

Post a Comment